הענקת הכספים למשפחתו של נועם – תינוק חולה בסרטן אלים

נעם תינוק מקסים כבן שנתיים וחצי, נלחם כבר מגיל שנה וחודשיים במחלת הסרטן כאשר גידול אלים התגלה בצווארו והתפשט לראשו ולבסיס הגולגולת.
נעם עבר טיפולי כימותרפיה קשים וכן סדרת הקרנות פרוטונים שארכו מס' חודשים בארה"ב.

למרבה הצער הטיפולים לא עזרו במלואם והגידול היה עמיד לטיפולים ועדין פעיל ולא הצטמצם כפי שציפו הרופאים. משכך לא היה מנוס מניתוח מורכב ומסוכן עם השלכות לא פשוטות שהיו צפויות לכלול עקירת עין, עקירת הלסת ופגיעה חמורה בפנים, בראש ובאיכות החיים.

מאחר ולא נמצא בארץ הרופא שהסכים לנתח באזור המורכב, נאלצה המשפחה להגיע בדחיפות עם הילד לארה"ב לצורך התייעצות וביצוע ניתוח. בשל התפרצות מגפת הקורונה הניתוח בוטל מספר ימים לפני ביצועו. בלית ברירה חזרה המשפחה לארץ עם המלצה לטיפול ביולוגי בעלות של 3,700 ₪ לטיפול בכל שבוע.

במקביל, מצב השיניים והפה של הפעוט התדרדר מאוד בגלל טיפולי הכימותרפיה וההקרנות שהרסו את השיניים לגמרי. הילד עבר טיפול שיניים נרחב בחדר ניתוח בהרדמה כללית עם השתתפות חלקית בלבד של קופת החולים.

בעקבות התדרדרות במצבו ובשל הדחיפות, עבר נעם ניתוח מורכב קשה ומסוכן שכלל פתיחת הראש והצוואר והסרת חלק מגידול, כאשר נותרה שארית גידולית על העורק הראשי הנכנס למוח וכן הילד נותר עם מגבלה קשה בפתיחת הלסתות שנפגעה מהניתוח ומההקרנות ויש צפי לצורך ב- 2 ניתוחים נוספים בלסתות.

גילוי המחלה, הטיפולים וההתמודדות היומיומית קשה בצורה שאין לתאר, גרמו טלטלה קשה למשפחה בכל המובנים, ריגשית, פיזית, זוגית, משפחתי, אישית, כלכלית ונפשית, על אחת כמה וכמה שישנם ילדים קטנים נוספים. מעבר לכל הטלטלות הרבות הנלוות למחלה ולהתמודדות עימה, מגפת הקורונה על כל השלכותיה, הקשתה שבעתיים על הכל.

כיום יש צפי לניתוחים וטיפולים נוספים, טיפולי שיניים ולצערנו פגיעות והשלכות נוספות ועתידיות של הטיפולים הניתוח וההקרנות (פיזיותרפיות, תרופות, טיפולים ושיקום) וכן טיפולים ריגשיים וטיפולי שיקום.

פנו אלינו ההורים של נעם בבקשה לסייע להם בעלויות הטיפולים והשיקום.

בשיתוף פעולה עם ארגון jgive, יצאנו בקמפיין גיוס המונים לטובת המשפחה.

הצלחנו לגייס מעל: 157,000 ש"ח.

בפגישה צנועה ונרגשת, הענקנו להוריו של נעם את מלא הסכום שגוייס, בתקווה שסכום זה יסייע בידם לשקם את נעם ולהחזירם למסלול חיים שקט ובטוח.

 תודה לכל התורמים ושנזכה תמיד להיות מהנותנים.

בעקבות רגישות המקרה וגילו של הילד אנו נמנעים מפרסום פרטים מזהים ותמונות.

צק ההורים של נועם
 
0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.