טיש עם הרב חיים אידלס

מעת לעת עורך הרב חיים אידלס טיש במקומות שונים בארץ, הטיש מלווה לרוב בשירי נשמה ניגונים חסידיים וגורם למשתתפים להגיע לרמות רוחניות גבוהות מאוד.

בכל ארוע כזה משתתפים מאות אנשים ואשר מגיעים מכל קצוות הארץ.

טיש ביישוב מבוא חורון

בתאריך: כח' בסיון התקיים "טיש" באולם האירועים הגדול שביישוב מבוא חורון.
הרב אידלס ייחד את דבריו על נושא קבלת עול מלכות שמים בכלל ומידת מלכות בפרט. הרב דנה הוסיף מדבריו על מידת החוכמה.
הערב המיוחד לווה בשירי נשמה מרגשים ומשמחים, אשר הביאו את הציבור להתעלות רוחנית.
הרב אידלס קיים מעמד של קבלת עול מלכות שמיים מלא עוצמה רוחנית ורגש, אשר סחף את כל המשתתפים.
בסיום הערב, ערך הרב "בית דין" להצלחה של כל אחד ממשתתפי הערב ולגזרות טובות.

115A4474 - 1

טיש בעיר פתח תקוה

הארוע התקיים בעיר פתח תקוה בבית הכנסת המרכזי בהדר גנים ע"ש ע"ג חללי אסון המסוקים במוצ"ש זכור ט' אדר ב' תשע"ט, במעמד רב בית הכנסת והשכונה הרב שלמה רבינוביץ, ראש העיר וסגנו, יו"ר המועצה הדתית ואנשי ציבור. הערב היה מרומם ומרגש עם ניגונים, ריקודים ודברי תורה והוקדש לזכרו של אריאל שנהרג בתאונת דרכים מחרידה 3 שבועות לפי חתונתו.

טיש בעיר רחובות

הארוע התקיים בבית הכנסת בית זלצר שבעיר רחובות, בתאריך: יג' כסליו תשע"ט, במעמד הרב ישראל ביבי רב בית הכנסת "אור לגיל", אמתי כהן – חבר עיריה מחזיק תיק מורשת ויו"ר הנהלת המתנסים "חויות" ואנשי ציבור נוספים. הערב היה מרומם ומרגש עם ניגונים, ריקודים ודברי תורה ומעמד מיוחד של קבלת עול מלכות שמיים אשר סחף את כל המשתתפים בהתרגשות מיוחדת. בסיום הערב, ערך הרב "בית דין" להצלחת עם ישראל ולכל אחד ממשתתפי הערב, כל אחד על פי בקשתו וצרכיו בבחינת "כשם שגוזרין בית דין של מטה כך יגזרו בבית דין של מעלה".

טיש בישוב בית אל

בתאריך: ז' אדר תשע"ח לקראת פורים קיים הרב אידלס "טיש" בבית המדרש של אולפנת רעיה ביישוב בית אל. בארוע השתתפן ראש המועצה, רבנים ואנשי ציבור מהיישוב ומיישובי הסביבה. השתתפו כ-230 איש ואישה, היה מרגש, עוצמתי אשר הביא את הציבור לעלייה רוחנית גבוהה ועוצמתית ביותר.

snapshot-9-12-25-2017-12-26-am

טיש בעיר ראש העין

הארוע התקיים בבית הכנסת הספרדי “מצפה אפק”, בראש העין. בתאריך: ב’ טבת תשע”ח. בטיש זה השתתפו רב קהילת מצפה אפק,הרב דוד עוזאני ורב בית הכנסת הרב מיכאל מרום. השתתפו כ-200 איש ואישה, היה מרגש ועוצמתי ביותר הציבור שתה בצמא את דברי התורה והמסרים של הרה”ג חיים אידלס שליט”א.

img-20171107-wa0001

טיש בישוב ברוכין

הארוע התקיים בבית הכנסת המרכזי שביישוב ברוכין בתאריך: ה' חשוון תשע"ח במעמד רב היישוב ואנשי ציבור. השתתפו מעל 300 איש שהתקבצו מכל ישובי השומרון וערי הסביבה. לא היה איש או אישה שיצאו אדישים מהערב המרומם הזה ושרוחו הגדולה לא פרטה על מיתרי ליבם. עוד ימים אחרי רושמו הגדול של המעמד הטהור והקדוש לו זכינו עדיין חרוט בלבבות ועושה פירות ופירי פירות.